מלל שמלל

ערוצי החדשות והעיתונים מספקים בשבועות האחרונים במה רחבה לפוליטיקאים הנוכחיים והעתידיים. אלפי מילים ריקות זוכות לכיסוי תקשורתי אינסופי ונשזרות בשיח הפוליטי המקומי והציבורי.

חבל.

הרי הדילוגים האינטרסנטיים של הח"כים בין הסיעות, המיזוגים המוכתבים מלמעלה והתכניות הכלכליות המשובצות בנתונים מעוותים מלמדים אחרת. הם מבהירים שכל המלל הקוסמטי הזה צריך להיזרק לזבל. הציבור קולט זאת והתוצאה, לדעתי, היא שב-22 לינואר הרוב המוחץ יצביע מהבטן.

לכן אני מאושר ש"כלכליסט" והעורכת שלי נעמה סיקולר החליטו לקחת את כיסוי הכנסת בבחירות צעד אחד קדימה. במקום ציטוטים יש ניתוחים נטולי ברברת שמתמקדים במעשים.

הבטחות

בהתחלה בדקנו את נכונות העובדות שזרקו הפוליטיקאים לאוויר (זאת הכתבה שפתחה את הסדרה). אחר כך בחנו את פעילות הלוביסטים בקדנציה האחרונה.

לאחרונה ניתחנו את יעילות האפוזיציה שרצה כעת לשלטון, ואת ההבטחות מהמצעים של השותפות הקואליציוניות. והיד עוד נטויה.

תוספת: הראנו שהממשלה מקשיבה לייעוץ המשפטי לפני הבחירות רק כשזה נוח לה, וחקרנו את הוצאות קשר-עם-הבוחר לראשונה בהסתכלות קדנציאלית שלמה.

מודעות פרסומת

תגובה אחת ל-“מלל שמלל

  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    מעניין באמת לראות את זה בדיעבד ולראות כי יש מפלגות שעדין חשות את הצורך לנהל תעמולה ובפיזור "מלל קוסמטי" לחלל האוויר שגם כך רווי בחלקיקי ליכלוך.

    אהבתי

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת גוגל פלוס

אתה מגיב באמצעות חשבון Google+ שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

מתחבר ל-%s